használt, hűtőgép, mosógép, bevizsgált mosógép, bevizsgált hűtőgép, olcsó hűtő, olcsó mosógép
@Garancia

A normál áras termékeinkre 6 hónap garanciát vállalunk az alábbi feltételekkel.     

 

A készülékre a vásárlás napjától számítva 6 hónap garanciát vállalunk.                                                

 

Garanciális hibabejelentés: 06-20-561-8815 (Hétfő - Péntek 9-16 óra között)!

 

      Készülék típusa: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

      Azonosító száma: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

      Eladás kelte: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

       Eladási ár: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 

 

  1. Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!
  2. Telefonos bejelentés estén kérjük, hogy nézze meg készülék hátuljára általunk felragasztott „azonosító számot”(F0000).
  3. A garancia kiterjed minden rendeltetésszerű használat mellett előforduló meghibásodásra. 
  4. Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra, mechanikai kopásra, elemi kárra, mosógépeknél az idegentest csapda (szűrő) tisztítására, a helytelen szállításból adódott meghibásodásokra.                 
  5. A garanciális javítás a vásárlóval történő egyeztetés után Budapesten belül lehetőség szerint a helyszínen történik.
  6. Ha nem tudják a bejelentett hibát elhárítani a helyszínen, vagy a telefonon történő egyeztetés után a hiba nem javítható a lakásban a készülék szervizünkbe való beszállítását kezdeményezi a szerelő.
  7. Amennyiben Budapest területén belül a helyszínre kivonuló szervizes kolléga nem garanciális hibát állapít meg, 5.000 Forint kiszállási díj kerül felszámolásra.
  8. Budapesten kívüli meghibásodás esetén a készüléket minden esetben a szervizünkbe kell szállítani. Vidéki kiszállást szerelőink nem tudnak vállalni.
  9. A garancia időtartama alatti meghibásodás esetén a szervizbe szállításról Budapesten és egyes vonzáskörzetében lévő településeken belül a szervizünk, illetve a szállító partnerünk gondoskodik.                                                                       
  10. A szállítási körzetekről tájékozódhat a honlapunkon szereplő táblázatból!   http://www.huto-moso.hu/?did=3&se=hazhozszallitas   Az ebben a táblázatban nem szereplői településeknél a vásárlónak kell eljuttatni a terméket a szervizünkbe.
  11. .A készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a hűtőknél, fagyasztóknál a hőfokszabályzót, illetve mosógépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.
  12. Hűtőt, Fagyasztót, Mosógépet fektetve szállítani nem ajánlott!  A megvásárolt készülék helytelen szállítása a garancia elvesztésével járhat.
  13. Hűtőknél, fagyasztóknál a szállítástól számítva 12 órán belül nem ajánlott az üzembe helyezés.  A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni a mosógépek bekapcsolásánál is.
  14. Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott azonosító számot ne távolítsa el!

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 1 hónap garanciát adunk a leértékelt termékekre az alábbi feltételekkel.

GARANCIAJEGY                                                    

HASZNÁLT LEÉRTÉKELT KÉSZÜLÉKEKHEZ

    

Garanciális hibabejelentés 06-20-561-8815 (Hétfő - Péntek 9-16 óra között)!

  1. A készülékre a vásárlás napjától számítva 1 hónap garanciát vállalunk.                   
  2. Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!

           3.  A készülék javítása minden esetben a HűTő-MOSÓ-KER KFT telephelyén történik.

           4.  A készülék meghibásodása esetén a szervizbe szállításról minden esetben az ügyfélnek kell gondoskodnia!  

           5.  Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra, mechanikai kopásra, elemi kárra.

           6.  Hűtőknél, fagyasztóknál a szállítástól számítva 12 órán belül nem ajánlott az üzembe helyezés.

                 A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni a mosógépek bekapcsolásánál is.                           

           7.   Hűtőt, Fagyasztót, Mosógépet fektetve szállítani nem ajánlott!

                  A megvásárolt készülék helytelen szállítása a garancia elvesztésével járhat.                                                                                       

            8. készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a hűtőknél, fagyasztóknál a hőfokszabályzót, illetve mosógépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.

            9.  Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott gyártási számot ne távolítsa el!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mosogató és szárító gépeknél 3 hónap garanciát vállal a beszállító partnerünk az alábbi feltételekkel. 

                                               

Garanciális hibabejelentését az alábbi telefonszámon tudja megtenni.

  Beszállító partnerünk: 06-20-380-4303

             Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!

  1. Telefonos bejelentés estén kérjük, hogy nézze meg készülék hátuljára általunk felragasztott „azonosító számot”(F0000).
  2. A garancia kiterjed minden rendeltetésszerű használat mellett előforduló meghibásodásra. 
  3. Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra,mechanikai kopásra, elemi kárra, a helytelen szállításból adódott meghibásodásokra.                                                                                                            
  4.  A garanciális javítás a vásárlóval történő egyeztetés után Budapesten belül lehetőség szerint a helyszínen történik.
  5. Ha nem tudják a bejelentett hibát elhárítani a helyszínen, vagy a telefonon történő egyeztetés után a hiba nem javítható a lakásban a készülék szervizünkbe való beszállítását kezdeményezi a szerelő.
  6. A ki és beszállítás díját a garancia ideje alatt szervizünk rendezi a beszállító partnerünkkel, amennyiben a hiba rendeltetésszerű használat mellett adódott.
  7. Budapesten kívüli meghibásodás esetén a készüléket minden esetben beszállító partnerünk  szervizébe kell szállítani. Vidéki kiszállást partnerünk nem tud vállalni.
  8. A ki és beszállítást végző partner cégünk, nem tudja a készülékek ki és bekötését elvégezni, ezért csak akkor tudják azt elhozni, ha az ki van szerelve a beépítési helyéről.
  9. A készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a mosogató, szárító gépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.
  10. A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni ezen készülékek bekapcsolásánál.
  11. Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott azonosító számot ne távolítsa el!

 

 

Kiemelt ajánlatunk

OK Side by Side hűtő F4751 hűtőgép

OK Side by Side hűtő F4751

100.000 Ft

AEG LTX 6G261E F4723 mosógép

AEG LTX 6G261E F4723

70.000 Ft

Keressen minket a Facebook-on!
Hűtő-Mosó-Ker Kft. 2014. Minden jog fenntartva! | Normál változat