A normál áras termékeinkre 6 hónap garanciát vállalunk az alábbi feltételekkel.
Garanciális hibabejelentés 06-20-561-8815 (Hétfő - Péntek 9-16 óra között)!
- A készülékre a vásárlás napjától számítva 6 hónap garanciát vállalunk. Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát! Telefonos bejelentés estén kérjük, hogy nézze meg készülék hátuljára általunk felragasztott „azonosító számot”(F0000).
- A garancia kiterjed minden rendeltetésszerű használat mellett előforduló meghibásodásra.
- Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra, mechanikai kopásra, elemi kárra, helytelen szállításból adódott meghibásodásokra.
- A garanciális javítás a vásárlóval történő egyeztetés után Budapesten belül lehetőség szerint a helyszínen történik. Ha nem tudják a bejelentett hibát elhárítani a helyszínen, vagy a telefonon történő egyeztetés után a hiba nem javítható a lakásban a készülék szervizünkbe való beszállítását kezdeményezi a szerelő. Budapesten kívüli meghibásodás esetén a készüléket minden esetben a szervizünkbe kell szállítani.
- A garancia időtartama alatti meghibásodás esetén a szervizbe szállításról Budapesten és egyes vonzáskörzetében lévő településeken belül a szervizünk, illetve a szállító partnerünk gondoskodik. A szállítási körzetekről tájékozódhat a honlapunkon szereplő táblázatból!
- http://www.huto-moso.hu/?did=3&se=hazhozszallitas
Az ebben a táblázatban nem szereplői településeknél a vásárlónak kell eljuttatni a terméket az üzletünkbe.
- A készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a hűtőknél, fagyasztóknál a hőfokszabályzót, illetve mosógépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.
- Hűtőt, Fagyasztót, Mosógépet fektetve szállítani nem ajánlott! A megvásárolt készülék helytelen szállítása a garancia elvesztésével járhat.
- Hűtőknél, fagyasztóknál a szállítástól számítva 12 órán belül nem ajánlott az üzembe helyezés. A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni a mosógépek bekapcsolásánál is.
- Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott azonosító számot ne távolítsa el!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 hónap garanciát adunk a leértékelt termékekre az alábbi feltételekkel.
GARANCIAJEGY
HASZNÁLT LEÉRTÉKELT KÉSZÜLÉKEKHEZ
Garanciális hibabejelentés 06-20-561-8815 (Hétfő - Péntek 9-16 óra között)!
- A készülékre a vásárlás napjától számítva 1 hónap garanciát vállalunk.
- Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!
3. A készülék javítása minden esetben a HűTő-MOSÓ-KER KFT telephelyén történik.
4. A készülék meghibásodása esetén a szervizbe szállításról minden esetben az ügyfélnek kell gondoskodnia!
5. Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra, mechanikai kopásra, elemi kárra.
6. Hűtőknél, fagyasztóknál a szállítástól számítva 12 órán belül nem ajánlott az üzembe helyezés.
A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni a mosógépek bekapcsolásánál is.
7. Hűtőt, Fagyasztót, Mosógépet fektetve szállítani nem ajánlott!
A megvásárolt készülék helytelen szállítása a garancia elvesztésével járhat.
8. készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a hűtőknél, fagyasztóknál a hőfokszabályzót, illetve mosógépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.
9. Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott gyártási számot ne távolítsa el!
|