A normál áras termékeinkre 6 hónap garanciát vállalunk az alábbi feltételekkel.
A készülékre a vásárlás napjától számítva 6 hónap garanciát vállalunk.
Garanciális hibabejelentés: 06-20-561-8815 (Hétfő - Péntek 9-16 óra között)!
Készülék típusa: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Azonosító száma: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Eladás kelte: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Eladási ár: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!
- Telefonos bejelentés estén kérjük, hogy nézze meg készülék hátuljára általunk felragasztott „azonosító számot”(F0000).
- A garancia kiterjed minden rendeltetésszerű használat mellett előforduló meghibásodásra.
- Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra, mechanikai kopásra, elemi kárra, mosógépeknél az idegentest csapda (szűrő) tisztítására, a helytelen szállításból adódott meghibásodásokra.
- A garanciális javítás a vásárlóval történő egyeztetés után Budapesten belül lehetőség szerint a helyszínen történik.
- Ha nem tudják a bejelentett hibát elhárítani a helyszínen, vagy a telefonon történő egyeztetés után a hiba nem javítható a lakásban a készülék szervizünkbe való beszállítását kezdeményezi a szerelő.
- Amennyiben Budapest területén belül a helyszínre kivonuló szervizes kolléga nem garanciális hibát állapít meg, 5.000 Forint kiszállási díj kerül felszámolásra.
- Budapesten kívüli meghibásodás esetén a készüléket minden esetben a szervizünkbe kell szállítani. Vidéki kiszállást szerelőink nem tudnak vállalni.
- A garancia időtartama alatti meghibásodás esetén a szervizbe szállításról Budapesten és egyes vonzáskörzetében lévő településeken belül a szervizünk, illetve a szállító partnerünk gondoskodik.
- A szállítási körzetekről tájékozódhat a honlapunkon szereplő táblázatból! http://www.huto-moso.hu/?did=3&se=hazhozszallitas Az ebben a táblázatban nem szereplői településeknél a vásárlónak kell eljuttatni a terméket a szervizünkbe.
- .A készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a hűtőknél, fagyasztóknál a hőfokszabályzót, illetve mosógépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.
- Hűtőt, Fagyasztót, Mosógépet fektetve szállítani nem ajánlott! A megvásárolt készülék helytelen szállítása a garancia elvesztésével járhat.
- Hűtőknél, fagyasztóknál a szállítástól számítva 12 órán belül nem ajánlott az üzembe helyezés. A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni a mosógépek bekapcsolásánál is.
- Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott azonosító számot ne távolítsa el!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 hónap garanciát adunk a leértékelt termékekre az alábbi feltételekkel.
GARANCIAJEGY
HASZNÁLT LEÉRTÉKELT KÉSZÜLÉKEKHEZ
Garanciális hibabejelentés 06-20-561-8815 (Hétfő - Péntek 9-16 óra között)!
- A készülékre a vásárlás napjától számítva 1 hónap garanciát vállalunk.
- Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!
3. A készülék javítása minden esetben a HűTő-MOSÓ-KER KFT telephelyén történik.
4. A készülék meghibásodása esetén a szervizbe szállításról minden esetben az ügyfélnek kell gondoskodnia!
5. Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra, mechanikai kopásra, elemi kárra.
6. Hűtőknél, fagyasztóknál a szállítástól számítva 12 órán belül nem ajánlott az üzembe helyezés.
A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni a mosógépek bekapcsolásánál is.
7. Hűtőt, Fagyasztót, Mosógépet fektetve szállítani nem ajánlott!
A megvásárolt készülék helytelen szállítása a garancia elvesztésével járhat.
8. készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a hűtőknél, fagyasztóknál a hőfokszabályzót, illetve mosógépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.
9. Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott gyártási számot ne távolítsa el!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mosogató és szárító gépeknél 3 hónap garanciát vállal a beszállító partnerünk az alábbi feltételekkel.
Garanciális hibabejelentését az alábbi telefonszámon tudja megtenni.
Beszállító partnerünk: 06-20-380-4303
Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!
- Telefonos bejelentés estén kérjük, hogy nézze meg készülék hátuljára általunk felragasztott „azonosító számot”(F0000).
- A garancia kiterjed minden rendeltetésszerű használat mellett előforduló meghibásodásra.
- Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra,mechanikai kopásra, elemi kárra, a helytelen szállításból adódott meghibásodásokra.
- A garanciális javítás a vásárlóval történő egyeztetés után Budapesten belül lehetőség szerint a helyszínen történik.
- Ha nem tudják a bejelentett hibát elhárítani a helyszínen, vagy a telefonon történő egyeztetés után a hiba nem javítható a lakásban a készülék szervizünkbe való beszállítását kezdeményezi a szerelő.
- A ki és beszállítás díját a garancia ideje alatt szervizünk rendezi a beszállító partnerünkkel, amennyiben a hiba rendeltetésszerű használat mellett adódott.
- Budapesten kívüli meghibásodás esetén a készüléket minden esetben beszállító partnerünk szervizébe kell szállítani. Vidéki kiszállást partnerünk nem tud vállalni.
- A ki és beszállítást végző partner cégünk, nem tudja a készülékek ki és bekötését elvégezni, ezért csak akkor tudják azt elhozni, ha az ki van szerelve a beépítési helyéről.
- A készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a mosogató, szárító gépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.
- A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni ezen készülékek bekapcsolásánál.
- Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott azonosító számot ne távolítsa el!
|