Műszaki Bizományi (Csömöri út) kiválasztása

1161 Budapest, Csömöri út 89.

Tel.: +36-1-264-0741 / +36-20-347-3750
Nyitva: H-P 9-16, SZ: 8-12
6 hónap garancia

Minden háztartási gépre!


Garancia

A normál áras termékeinkre 6 hónap garanciát vállalunk az alábbi feltételekkel.     

 

A készülékre a vásárlás napjától számítva 6 hónap garanciát vállalunk.                                                

 

Garanciális hibabejelentés: 06-20-561-8815 (Hétfő - Péntek 9-16 óra között)!

 

      Készülék típusa: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

      Azonosító száma: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

      Eladás kelte: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

       Eladási ár: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 

 

  1. Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!
  2. Telefonos bejelentés estén kérjük, hogy nézze meg készülék hátuljára általunk felragasztott „azonosító számot”(F0000).
  3. A garancia kiterjed minden rendeltetésszerű használat mellett előforduló meghibásodásra. 
  4. Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra, mechanikai kopásra, elemi kárra, mosógépeknél az idegentest csapda (szűrő) tisztítására, a helytelen szállításból adódott meghibásodásokra.                 
  5. A garanciális javítás a vásárlóval történő egyeztetés után Budapesten belül lehetőség szerint a helyszínen történik.
  6. Ha nem tudják a bejelentett hibát elhárítani a helyszínen, vagy a telefonon történő egyeztetés után a hiba nem javítható a lakásban a készülék szervizünkbe való beszállítását kezdeményezi a szerelő.
  7. Amennyiben Budapest területén belül a helyszínre kivonuló szervizes kolléga nem garanciális hibát állapít meg, 5.000 Forint kiszállási díj kerül felszámolásra.
  8. Budapesten kívüli meghibásodás esetén a készüléket minden esetben a szervizünkbe kell szállítani. Vidéki kiszállást szerelőink nem tudnak vállalni.
  9. A garancia időtartama alatti meghibásodás esetén a szervizbe szállításról Budapesten és egyes vonzáskörzetében lévő településeken belül a szervizünk, illetve a szállító partnerünk gondoskodik.                                                                       
  10. A szállítási körzetekről tájékozódhat a honlapunkon szereplő táblázatból!   http://www.huto-moso.hu/?did=3&se=hazhozszallitas   Az ebben a táblázatban nem szereplői településeknél a vásárlónak kell eljuttatni a terméket a szervizünkbe.
  11. .A készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a hűtőknél, fagyasztóknál a hőfokszabályzót, illetve mosógépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.
  12. Hűtőt, Fagyasztót, Mosógépet fektetve szállítani nem ajánlott!  A megvásárolt készülék helytelen szállítása a garancia elvesztésével járhat.
  13. Hűtőknél, fagyasztóknál a szállítástól számítva 12 órán belül nem ajánlott az üzembe helyezés.  A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni a mosógépek bekapcsolásánál is.
  14. Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott azonosító számot ne távolítsa el!

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 1 hónap garanciát adunk a leértékelt termékekre az alábbi feltételekkel.

GARANCIAJEGY                                                    

HASZNÁLT LEÉRTÉKELT KÉSZÜLÉKEKHEZ

    

Garanciális hibabejelentés 06-20-561-8815 (Hétfő - Péntek 9-16 óra között)!

  1. A készülékre a vásárlás napjától számítva 1 hónap garanciát vállalunk.                   
  2. Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!

           3.  A készülék javítása minden esetben a HűTő-MOSÓ-KER KFT telephelyén történik.

           4.  A készülék meghibásodása esetén a szervizbe szállításról minden esetben az ügyfélnek kell gondoskodnia!  

           5.  Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra, mechanikai kopásra, elemi kárra.

           6.  Hűtőknél, fagyasztóknál a szállítástól számítva 12 órán belül nem ajánlott az üzembe helyezés.

                 A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni a mosógépek bekapcsolásánál is.                           

           7.   Hűtőt, Fagyasztót, Mosógépet fektetve szállítani nem ajánlott!

                  A megvásárolt készülék helytelen szállítása a garancia elvesztésével járhat.                                                                                       

            8. készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a hűtőknél, fagyasztóknál a hőfokszabályzót, illetve mosógépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.

            9.  Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott gyártási számot ne távolítsa el!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mosogató és szárító gépeknél 3 hónap garanciát vállal a beszállító partnerünk az alábbi feltételekkel. 

                                               

Garanciális hibabejelentését az alábbi telefonszámon tudja megtenni.

  Beszállító partnerünk: 06-20-380-4303

             Az esetleges hibabejelentéshez vagy javításhoz minden esetben hozza magával a boltban kapott garancialevelet és a vásárlást igazoló számlát!

  1. Telefonos bejelentés estén kérjük, hogy nézze meg készülék hátuljára általunk felragasztott „azonosító számot”(F0000).
  2. A garancia kiterjed minden rendeltetésszerű használat mellett előforduló meghibásodásra. 
  3. Garancia nem vonatkozik: törésre, nem megfelelő használatból eredő hibákra, vízkő okozta hibákra,mechanikai kopásra, elemi kárra, a helytelen szállításból adódott meghibásodásokra.                                                                                                            
  4.  A garanciális javítás a vásárlóval történő egyeztetés után Budapesten belül lehetőség szerint a helyszínen történik.
  5. Ha nem tudják a bejelentett hibát elhárítani a helyszínen, vagy a telefonon történő egyeztetés után a hiba nem javítható a lakásban a készülék szervizünkbe való beszállítását kezdeményezi a szerelő.
  6. A ki és beszállítás díját a garancia ideje alatt szervizünk rendezi a beszállító partnerünkkel, amennyiben a hiba rendeltetésszerű használat mellett adódott.
  7. Budapesten kívüli meghibásodás esetén a készüléket minden esetben beszállító partnerünk  szervizébe kell szállítani. Vidéki kiszállást partnerünk nem tud vállalni.
  8. A ki és beszállítást végző partner cégünk, nem tudja a készülékek ki és bekötését elvégezni, ezért csak akkor tudják azt elhozni, ha az ki van szerelve a beépítési helyéről.
  9. A készülékek takarításánál kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a mosogató, szárító gépeknél a programkapcsolót és a kezelőfelületet ne érje víz.
  10. A téli időszakban legalább 3-4 órát kell várni ezen készülékek bekapcsolásánál.
  11. Kérjük, hogy a készülék hátulján található általunk felragasztott azonosító számot ne távolítsa el!